29 May 2011

Tab XY FAQ Apakah kandungan Tathion Tab XY? L-Glutathione (diperkayakan untuk lelaki) 50mg Hanya terdapat dalam botol 60 tablet sahaja. Apa itu Glutathione? Glutathione (GSH) adalah molekul tripeptide yang terdiri daripada glutamic acid, cysteine dan glycine. GSH adalah merupakan antioksidan utama dalam sel-sel hidup terutamanya manusia. Fungsi GSH adalah untuk memelihara sel daripada radikal bebas dan serangan penyakit. Mengapa kesan positif TAB XY pantas? Kerana penghasilan molekul L-glutathione (kod molekul: C10H17N2O6S ) yang terbaik dan murni. L-glutathione TAB XY menyerupai protein glutatione sebenar di dalam badan manusia sehinggakan ianya boleh diserap dan digunakan oleh badan dengan pantas dan berkesan. Apa itu Radikal Bebas? Radikal bebas boleh merosakkan molekul sel penting seperti DNA atau lipid atau bahagian lain daripada sel. Radikal bebas telah terlibat dalam PENUAAN,KANSER,PENYAKIT JANTUNG dan penyakit-penyakit lain dari kerosakan tubuh. Mengapa Glutathione Penting untuk Kesihatan? * Menyingkirkan racun seperti logam berat, pelarut, racun perosak, bahkan terlebih dos ubatan berbahaya dengan mengubahnya menjadi bentuk yang boleh dikeluarkan dalam urin atau hempedu, terutamanya toksin dibawah kulit, yang akan menjadikan kulit bersih,segar dan sihat. * Adalah penting untuk fungsi SISTEM IMUNITI(KEKEBALAN) TUBUH.Melindungi sel-sel individual & rangkaian ARTERI, OTAK, JANTUNG, sel-sel IMUNITI tubuh, BUAH PINGGANG/GINJAL, KANTA MATA, HATI, PARU-PARU dan KULIT terhadap kerosakan. * Membantu dalam PENCEGAHAN KANSER terutama kanser hati dan membantu menjaga kekuatan sel darah merah & melindungi sel-sel darah putih * Diperlukan untuk metabolisme karbohidrat yang menghalang timbunan lemak dan dalam mengurai lemak ter-oksida. * diperkayakan utk kesihatan dalaman lelaki,menghilangkan PENDARAHAN GUSI, KEGUGURAN RAMBUT yg tidak normal,MENYIHATKAN KULIT, DETOX TUBUH, MENJAGA KESIHATAN MATA, MENGURANGKAN STRESS, MENLANCAR DAN MENCUCI ALIRAN DARAH, MENURUNKAN KADAR DARAH TINGGI DAN DIABETES,MENCUCI GINJAL, MENGHILANGKAN ALERGI-ALERGI PADA TUBUH dan menjadi PELINDUNG kepada sel agar kuat menentang virus2 dalam sistem imunisi tubuh manusia Adakah TAB XY mempunyai kesan sampingan? Tidak ada, kerana ianya adalah merupakan UNSUR PROTEIN MURNI yg dipatenkan Adakah TAB XY halal? Halal. kerana TAB XY adalah kompound unsur/murni (seperti vitamin), dan tidak dicampur dengan asas lain.

Tab XY FAQ

Apakah kandungan Tathion Tab XY?
L-Glutathione (diperkayakan untuk lelaki) 50mg
Hanya terdapat dalam botol 60 tablet sahaja.

Apa itu Glutathione?
Glutathione (GSH) adalah molekul tripeptide yang terdiri daripada glutamic acid, cysteine dan glycine. GSH adalah merupakan antioksidan utama dalam sel-sel hidup terutamanya manusia. Fungsi GSH adalah untuk memelihara sel daripada radikal bebas dan serangan penyakit.

Mengapa kesan positif TAB XY pantas?
Kerana penghasilan molekul L-glutathione (kod molekul: C10H17N2O6S ) yang terbaik dan murni. L-glutathione TAB XY menyerupai protein glutatione sebenar di dalam badan manusia sehinggakan ianya boleh diserap dan digunakan oleh badan dengan pantas dan berkesan.

Apa itu Radikal Bebas?
Radikal bebas boleh merosakkan molekul sel penting seperti DNA atau lipid atau bahagian lain daripada sel. Radikal bebas telah terlibat dalam PENUAAN,KANSER,PENYA
KIT JANTUNG dan penyakit-penyakit lain dari kerosakan tubuh.

Mengapa Glutathione Penting untuk Kesihatan? 

* Menyingkirkan racun seperti logam berat, pelarut, racun perosak, bahkan terlebih dos ubatan berbahaya dengan mengubahnya menjadi bentuk yang boleh dikeluarkan dalam urin atau hempedu, terutamanya toksin dibawah kulit, yang akan menjadikan kulit bersih,segar dan sihat.
* Adalah penting untuk fungsi SISTEM IMUNITI(KEKEBALAN) TUBUH.Melindungi sel-sel individual & rangkaian ARTERI, OTAK, JANTUNG, sel-sel IMUNITI tubuh, BUAH PINGGANG/GINJAL, KANTA MATA, HATI, PARU-PARU dan KULIT terhadap kerosakan.
* Membantu dalam PENCEGAHAN KANSER terutama kanser hati dan membantu menjaga kekuatan sel darah merah & melindungi sel-sel darah putih
* Diperlukan untuk metabolisme karbohidrat yang menghalang timbunan lemak dan dalam mengurai lemak ter-oksida.
* diperkayakan utk kesihatan dalaman lelaki,menghilangkan
PENDARAHAN GUSI, KEGUGURAN RAMBUT yg tidak normal,MENYIHATKAN KULIT, DETOX TUBUH, MENJAGA KESIHATAN MATA, MENGURANGKAN STRESS, MENLANCAR DAN MENCUCI ALIRAN DARAH, MENURUNKAN KADAR DARAH TINGGI DAN DIABETES,MENCUCI GINJAL, MENGHILANGKAN ALERGI-ALERGI PADA TUBUH dan menjadi PELINDUNG kepada sel agar kuat menentang virus2 dalam sistem imunisi tubuh manusia

Adakah TAB XY mempunyai kesan sampingan?
Tidak ada, kerana ianya adalah merupakan UNSUR PROTEIN MURNI yg dipatenkan

Adakah TAB XY halal?
Halal. kerana TAB XY adalah kompound unsur/murni (seperti vitamin), dan tidak dicampur dengan asas lain.

No comments: