29 May 2011

TAB XY dan LELAKI

TAB XY dan LELAKI

Sikap suka mengelak dari bertemu pakar dan amalan pemakanan yang tidak seimbang serta gaya hidup yang kurang sihat dengan rutin sebagai 'heavy smoker' lama-kelamaan akan memberikan kesan kepada kesihatan. Antaranya mudah merasa penat dan lesu. Namun, anda boleh mengatasinya dengan mengambil TAB XY sebagai unit diet harian anda yang terbukti melalui ujian klinikal dan pengalaman mereka yang telah jatuh cinta kepadanya. TAB XY bukan sahaja mampu meningkatkan tenaga serta stamina, sistem imunisi dan kecergasan dan kecerdasan seseorang malah ia juga melancarkan peredaran darah, mengawal capaian kepuasan sewaktu melakukan hubungan intim dan ,mengimbangi kandungan gula dalam darah.

Selain itu, TAB XY (seperti juga TAB EX & TAB Clarifying soap) yang diperkayakan dengan formula istimewa untuk memenuhi keinginan manusia sejak dahulu lagi iaitu menjadi jawapan kepada persoalan ANTI-PENUAAN. Dari sudut ini, TAB XY bertindak sebagai protein yang semulajadi terhasil di dalam tubuh manusia yang merupakan komponen penting dalam organ-organ penting manusia termasuk KULIT serta organ2 penting yang lain ( kanta mata, otak, jantung,paru-paru, ginjal, arteri darah, tulang, sendi, kilang penghasilan benih serta jantung malah pada kulit kepala untuk menjaga kesihatan rambut daripada kelemumur dan kebotakan.

Apabila beranjak dewasa, kandungan glutathione di dalam badan akan semakin berkurangan dan memberikan kesan-kesan kepada kesihatan tubuh terutamanya yang paling mudah kelihatan iaitu kesan penuaan pada kulit tubuh manusia. Selain menjadi ejen anti-penuaan, TAB XY juga menjadi mekanisme untuk proses pembaik pulih organ dan sistem tubuh manusia. TAK PERCAYAKAN? itulah keajaiban ciptaan tuhan.

Mengapa baru kini ia hangat diperkatakan?

Sebenarnya, perkara ini telah lama menjadi ramuan rahsia para idola-idola manusia terutamanya celebriti popular dari luar. TAB XY bukan sekadar nilai ringgit anda kini  tetapi ia adalah nilai pelaburan untuk masa muka anda. TAB XY adalah satu makanan ringan ( yang tidak boleh dikategorikan sebagai JUNKFOOD) yang membantu anda untuk menjadi lebih muda dan sihat dari sudut luaran malahan dalaman.
TAB XY: meningkatkan keyakinan diri anda sebagai lelaki
Lelaki urban adalah pengisi statistik mangsa penyakit-penyakit berbahaya dan menjadi mangsa populariti industri kosmetik dan kesihatan.

Bagaimana TAB XY dapat membantu anda untuk menentang proses penuaan?

Cabaran TAB XY adalah persepsi golongan lelaki urban dan semua lelaki terhadap makanan nutrisi begini. kebanyakan lelaki tidak mempercayai produk untuk mereka sendiri. TAB XY adalah produk rumusan khas dan istimewa hanya direka khas untuk keunikan lelaki yang mengandungi kesemua pakej yang diidamkan oleh para lelaki sejak dahulu lagi.TAB XY adalah protein yang bertanggungjawab memastikan keadaan kulit anda dalam keadaan sentiasa muda dan sihat. benar ada kolagen dan vitamin C untuk peranan itu namun dua unsur itu akan menjadi lebih efektif apabila kombinasi mereka dibantu oleh glutathione untuk memberi bentuk,menguatkan dan menegangkan tisu-tisu badan seperti di bahagian kulit, tendon,otot-otot, tulang kering dan rawan. Bonus dari glutathione adalah ia bukan sekadar itu, ia juga berinteraksi dengan organ-organ penting dalam tubuh lelaki terutamanya untuk memastikan lelaki sentiasa kekal muda sebagai lelaki muda.

jika anda seorang pembaca dan pernah membuat kajian bertulis tentang glutathione, anda pasti pernah menjumpai petikan seorang saintis yang menyatakan jika vitamin C adalah 1000 kebaikan untuk manusia, gluthatione adalah sejuta kali ganda khasiatnya untuk manusia terutamanya lelaki urban yang sentiasa menghadapi persekitaran yang ekstrem..

maka, anda punya kuasa membuat keputusan..fikirkan yang terbaik untuk masa depan anda dan mereka yang menyayangi anda kelak..

anda boleh mendapatkan TAB XY dari ejen-ejen kami :
facebook/ aerin johan
facebook/aida voc
facebook/farah mat latif
facebook/ Lhorated Tabxy

SUNDAY, FEBRUARY 20, 2011

TIPS MUDAH PENJAGAAN KULIT WAJAH LELAKI

Lelaki biasanya tidak peduli tentang kulit kita. Ini adalah FAKTA!

Kita cenderung berfikir bahawa kita dibuat dari bahan tahan lasak. Maka, kita jalani hidup dengan mudah seperti bercukur sehari-hari, berdiri di cuaca ekstrem ketika bercuti, dan menikamti JUNKFOOD. Hakikatnya,  kulit kita sebenarnya meningkat usia setiap hari, dan itu bukan masalah sikap"KEJANTANAN", atau apapun yang kita ingin sebutkan. Itu adalah MASALAH KESIHATAN bahkan ia juga adalah MASALAH SOSIAL kepada lelaki machismo zaman sekarang.

Anda mungkin tidak mengetahui hal ini, bahawasanya kita sebagai lelaki, memiliki kulit yang sangat sensitif. Saya juga mengabaikan perkara sebegini sewaktu ketika dahulu sehingga saya melihat kulit saya terlalu kering, sekarang saya doktor mengatakan kepada saya bahawa jenis kulit saya sangat sensitif. Beliau juga menyatakan bahawa sebahagian besar orang memiliki jenis kulit yang sama, dan itu adalah kerana kebiasaan dari diet yang buruk, KUAT MEROKOK, kurang bersukan dan dasar rawatan wajah mereka ITU sendiri. Tapi yang paling serius adalah kebanyakan lelaki juga mengabaikannya atau mereka tidak mengambil tindakan yang tepat.

Jadi apa tindakan yang tepat?

Mulai risaukan tentang kulit wajah anda. Berikut adalah beberapa tips yang akan membantu anda memulakan pelan penjagaan wajah kelakian anda:

*Dapatkan TAB XY anda hari ini juga 
TAB XY: rahsia sebenar wajah anda

*Minum air dengan banyak. Air adalah baik untuk kesihatan secara keseluruhan, sukatan  umum untuk minum air adalah sekurang-kurangnya 8 gelas air sehari.

*Ambil vitamin dalam diet anda sebagai tambahan kerana dengan kehebatan TAB XY, khasiat vitamin akan diestrak dalam kualiti terbaik untuk tubuh anda.


* Buangkan sel-sel mati pada kulit wajah anda dengan menggunakan TAB SOAP, hasilnya akan menjadi kulit bebas daripada kotoran.
TAB SOAP: pelindungan terbaik untuk kulit anda

* Lindungi diri dari matahari (lakukannya dengan cara yang sihat: contohnya, jika anda tinggal di luar rumah terlalu banyak masa dengan cuaca panas. Jangan gunakan terlalu banyak sunblocker, kerana sunblocker mengandungi bahan kimia, cukup sekadar pelembab wajah kerana kulit anda dilindungi oleh kombinasi hebat dari dalam dan luar iaitu kombinasi TAB XY dan TAB SOAP yang bertindak sebagai pelindung anda dari impak persekitaran anda yang semakin tercemar)

Ingat ini adalah tentang dasar paling mudah dan efektif dalam penjagaan wajah. Setiap lelaki mempunyai jenis kulit berbeza yang mempunyai masalah mereka sendiri. Anda perlu bertemu pakar jika anda melihat sesuatu yang aneh pada kulit anda.Namun tips ini akan membantu anda dalam memiliki  kulit yang lebih sihat, lebih tampan dan anti penuaan.
 Intinya adalah, mula mengambil tindakan dan sedar akan kenyataan.

"LET'S TABing DUDE!"

No comments: