29 May 2011

PRODUK TAB EX


TAB XY®  
Visit BLOG Tab XY Here



Mengapa Lelaki Perlukan Tab XY

Jika diteliti, lelaki juga kalau boleh tidak mahu tua – biar tua dari segi pengalaman tapi bukan sesekali tua fizikal. Ramai lelaki yang tidak sedar bahawa penuaan secara langsung akan menurunkan “kekuatan dan umpphh” mereka. Jika dahulu sekeras dan sekuat batu, bertenaga ibarat seekor singa – tapi kini mungkin si singa sudah menjadi kucing dan mula mempraktikkan malu-malu kucing hehe….Gara-gara proses semulajadi penuaan lelaki. Ini adalah hakikat yang perlu diterima oleh setiap lelaki. Pahit ditelan.

Begitu juga dengan rambut gugur dan mula ditumbuhi uban, Kulit juga semakin kering dan mengendur, berkedut tidak lagi tegang dan seteguh muda dahulu. Jika dahulu gagah perkasa, kini lutut sengal, dan akan menjadi terlalu manja dihangapi penyakit. Hakikat yang amat sukar untuk diterima lelaki, hanya Tab XY yang mampu mengubah dan melambatkan penuaan ini.

Tab XY dengan kandungan protein Glutathione (GSH) berpaten, yang dinobatkan dunia sebagai fountain of youth telah banyak Berjasa kepada jutaan lelaki di seluruh dunia dengan mengembalikan keremajaan dan kelelakian mereka. Tab XY secara langsung dapat meningkatkan tenaga seksual, prestasi & stamina sebagai seorang lelaki dengan melancarkan peredaran darah tubuh yang secara langsung mengoptimakan ereksi, lebih kuat lebih tegang, penuh & keras. Selain itu, fungsi anti kanser Tab XY juga membantu mencegah kanser kelenjer prostat yang digeruni lelaki.

Tubuh manusia secara semulajadi menghasilkan Glutathione (GSH), molekul protein yang teramat penting untuk menjaga sel tubuh. Namun semakin umur meningkat, semakin sedikit GSH dihasilkan oleh badan, ditambah pula dengan serangan pencemaran, racun, jangkitan, dan radiasi bebas mengurangkan penghasilannya. Pengurangan GSH dalam kadar pantas inilah yang menyebabkan kita dimakan usia..

Tab XY juga terbukti dapat menambah baikkan sistem pertahan badan dari penyakit supaya lebih sihat dan muda bertenaga sepanjang hayat. Penuaan sendi badan dan tahap stamina rendah juga dapat diperbaiki dengan kadar pantas. Selain itu, Tab XY juga mampu mengurangkan dan melengahkan penuaan, menguatkan sistem kekebalan tubuh, membersihkan hati, meningkatkan antioksidan semulajadi, mencegah pembentukan katarak, radang perut, strok, kanser dan diabetes.

Protein GSH Tab XY akan mencegah dan menyuburkan folekel rambut supaya tidak mati, ini akan memastikan rambut sentiasa dihasilkan mengikut kitarannya. Selain itu, Tab XY juga akan mencegah patern kebotakan lelaki.

Ternyata Tab XY adalah kebaikan semua dalam satu untuk kesihatan dan kesejahteran lelaki.
Diilhamkan untuk lelaki atas kejayaan Tab EX – Kajian menunjukkan, Tab XY (mengandungi protein glutathione) amat berguna untuk PENCEGAHAN sertaRAWATAN:
• pembentukan darah beku
 kesan-kesan sampingan dan meningkatkan khasiat ubat kemoterapi
• Penyakit Parkinson
• Masalah Tekanan darah
• Pengidap diabetes
 Jumlah sperma pada lelaki dengan jumlah sperma rendah
• Gejala pada orang yang mengidap rinitis kronik
 Melindungi sel-sel individu dan jaringan pembuluh darah, otak, jantung,sel-sel kekebalan tubuh, ginjal, kanta mata, hati, paru-paru, dan kulitterhadap kerosakan oksidan.
• Memainkan peranan dalam mencegah kanser, terutama kanser hati.
• Mempunyai kesan anti-penuaan.
Glutathione yang kurang dalam badan boleh ditunjukkan oleh:
 masalah ketahanan tubuh
 gangguan mental
 tumor
 berkedut
 gangguan sistem saraf
 kesukaran dalam mengimbangi tubuh

Kekurangan Glutathione menyebabkan kematian sel, dan telah didokumentasikan dalam keadaan degeneratif yang banyak merupakan faktor utama yang menyebabkan imunisi tubuh lemah terhadap serangan oksidan.
Tab XY dianggap penting untuk

  • menyihatkan kulit dan membantu kulit dari masalah-masalah kulit dan tanda-tanda penuaan
  • mencegah pembentukan gumpalan darah ketika mengalami kecederaan dan sewaktu rawatan/pembedahan
  • membantu kesejahteraan seks: meningkatkan tenaga,meningkatkan jumlah sperma  dan melancarkan aliran darah
  • mengurangkan kesan sampingan rawatan kanser serta meningkatkan kecekapan ubat kemoterapi
  • mengubati penyakit Parkinson dan penyakit-penyakit berbahaya seperti kanser dan penyakit-penyakit yang boleh menyebabkan radang
  • mengurangkan tekanan darah pada penderita diabetes yang mempunyai tekanan darah tinggi 
  • Cara makan Tab XY:  telan sebiji lepas sarapan/makan tengahari & sebiji lagi selepas makan malam - pastikan minum banyak minggu pertama untuk air membuang toxin dalam badang. bagi masalah kesihatan yang teruk, makan  4 biji sehari (2 siang & 2 malam)

Tab Facial Clarifying Detox Soap
Soalan lazim berkenaan soap klik disini 



Daripada pengeluar sama Tab EX & XY, memperkenalkan pembersih muka khusus yang direka khas untuk merawat kulit bermasalah, terutamanya berhiperpigmentasi dan jerawat, sebagai kombinasi kepada Tab EX dan XY untuk kesan rawatan yang lebih menyeluruh dari luar dan dalam.

Dicipta berdasarkan kajian dan penemuan terkini, Detoxifying FacialSoap ini mengandungi modifikasi protein glutathione yang mampu merawat dan membersihkan kulit secara menyeluruh. Protein Glutathione memiliki sifat unik yang seterusnya dimanfaatkan dalam rawatan pintar bagi masalah kulit yang pelbagai, sehinggakan ianya dinobatkan ibarat mimpi menjadi kenyataan.

Protein Glutathione Detoxifying Facial Soap bersifat anti inflamasi, anti oksidan dan memainkan peranan utama dalam fungsi anti toksin, dan ini akan memberikan anda perlindungan anti oksidan, terutamanya kepada anda yang inginkan perlindungan dari kesan penuaan awal, jerawat, warna kulit tidak sekata, pigmentasi dan ribuan lagi masalah kulit yang lain.

Teknologi Protein Glutathione Detoxifying Facial Soap juga merupakan ejen anti radang sehingga mampu mengurangkan kemerahan, bintik hitam dan pembengkakkan pada jaringan yang rosak sekitar kulit anda. Dengan mengurangkan inflamasi, produk ini bukan hanya menghilangkan jerawat dan pigmentasi malah berpotensi untuk merawat parut dan bekas jerawat secara signifikan semaksima mungkin sehingga kulit anda menjadi cerah bercahaya, tidak dimakan usia..

Diadun dengan bahan semulajadi, pembersih lembut dan mendalam ini dapat membuang dan menghapuskan semua racun, kuman dan kotoran yang menyerang kulit.

Faedah:
Anti pigmentasi, Anti-jerawat, mengurangkan kesan penuaan, menghilangkan Melasma, Parut luka & jerawat, mengecilkan liang roma, membuang toksin kulit, meratakan warna & mencerahkan kulit serta merawat kulit secara keseluruhan yang menjanjikan anda kulit yang sihat, halus, cerah berseri tanpa cela.

Cara pemakaian:
Urut buih pembersih secara lembut pada keseluruhan muku dan badan, biar 2-4 minit, bilas dengan air sehingga bersih.. boleh teruskan dengan produk penjagaan kulit yang lain

NOTA: Sisa-sisa makeup perlu dibersihkan terlebih dahulu dengan pencuci makeup.

Kandungan:
• Protein Glutathione, Ekstrak Mulberry, Willow Bark, Licorice, Lemon & Aloe Vera
Saiz/berat:
125g


Tab EX 

Memperkenalkan TAB EX, rumusan L-Glutathione yang diperkaya yang mampu menggandakan seri kecantikanmu, cara alternatif yang lebih pantas untuk cantik berseri dan kekal muda.

TAB EX diilhamkan khusus untuk mengembalikan keremajaan kulit serta menaikkan seri kecantikan yang lebih menyeluruh. Lebih berseri dan memukau, daripada biasa.

Mengandungi molekul unik dan diperkaya dengan gred L-Glutathione tertinggi,  TAB EX berkesan dengan pantas untuk mengurangkan garis garis usia dan tompok-tompok kering pada kulit, melembabkan serta merangsang pembentukan kollagen dan protein kulit yang baru sehinggakan membuatkan kulit bersih bersinar, tegang dan halus.

Kuku dan rambut juga kini lebih kuat berbanding biasa. terima kasih kepada molekul unik TAB EX yang menyerupai GSH (singkatan saintifik untuk L-Glutathione) semulajadi badan, kini seri kulit boleh didapati dengan senang selain fungsi mengurangkan dan mencegah pembentukan melasma, pigmentation, sun burns, mengecutkan jerawat, mengecilkan pori, dan  liang roma yang ketara dengan pantas dan effektif.

Stress, depression dan fatigue juga dapat diatasi dengan mudah melalui menambahnaikkan tahap L-Glutathione semulajadi badan. L-Gutathione adalah merupakan sejenis protein yang dihasilkan oleh hati manusia, maka tidak hairanlah jika dengan menambah kandungan GSH dalam badan akan memberikan kebaikan kebaikan untuk kesihatan luar dan dalam serta dapat dioptimumkan dengan mudah.

TAB EX juga berfungsi untuk menaikkan sistem imun bada terhadap penyakit, selain merawat dan melindungi sel manusia dari dalam. Pembuangan toksin atau fungsi detox organ dan keseluruhan badan menjanjikan kesihatan yang seri yang berpanjangan..

Ringkasan faedah tambahanTAB EX untuk kecantikan alami:
* Mencerahkan & meratakan warna kulit secara keseluruhan
* Mencerahkan &  mengurangkan parut
* Mengurangkan & menghalang jeragat
* Menghilangkan & membasmi jerawat degil
* Menambahkan keanjalan kulit & anti penuaan
* Mengurangkan & Menghilangkan selulit, orange peel skin 
* Mengecilkan pori pori kulit
* Menjadikan kulit lebih bercahaya & kelihatan segar
* Melembabkan & menghaluskan kulit
* Merangsang pertumbuhan rambut & menguatkan kuku
* Menghalang pembentukan toksin dalam badan dan organ
* Mengurangkan kedut dan menegangkan kulit
* Melindungi kulit dari UVA & UVB
* Memperbaiki struktur dan keadaan kulit bermasalah
* Mengoptimumkan kesihatan secara menyeluruh
* Anti Stress dan Anti Depression

Jika dahulu, berhabis ribuan ringgit demi cantik dan menawan pun belum tentu memberi pulangan yang diingini. Kini tidak perlu berbelanja besar untuk cantik, tidak perlu dihiris oleh pisau surgery atau dicucuk perit oleh jarum kecantikan. Cukup dengan TAB EX  yang semestinya lebih kos effektif untuk tampil muda, cantik, glowing dan menawan,  tidak perlu lagi makeup tebal, tidak perlu lagi berhabis untuk segala krim dan tonik, serta pelbagai makan tambahan yg sebenarnya tidak diperlukan tubuh..

Cara Makan Tab EX: Telan/kemam sebiji lepas sarapan/makan tengahari & sebiji lagi selepas makan malam - pastikan minum banyak minggu pertama untuk air membuang toxin dalam badan. Bagi masalah kulit yang teruk, atau inginkan kecantikan yang pantas makan  4 biji sehari (2 siang & 2 malam) atau lebih.

No comments: