29 May 2011

CANTIK SEMPURNA DENGAN TAB EX

CANTIK SEMPURNA DENGAN TAB EX

Dengan produk TAB, ribuan wanita menjadi lebih CANTIK BERSERI berbanding dahulu dan memiliki kulit bersih cerah bercahaya dan kekal jelita keahir hayat.. 



Ramai tahu bahawa kecantikan itu bermula dari dalam, namun masih ramai yang masih tidak memahami maksud sebenar. Sapuan krim dan losen hanyalah untuk menjaga lapisan luaran kulit, walhal kesihatan kulit yang sebenarnya perlu dijaga dari dalam badan atau bahagian lapisan dalam kulit yang secara langsung menghasilkan kulit baru yang sihat dan berseri. Penjagaan kecantikan asas yang paling penting dan kritikal pada zaman ini bukanlah lagi “cleanse, toner & moisturise” tetapi penjagaan kulit jauh dari dalam dengan pengambilan zat, nutrisi dan antioksidan tambahan yang memastikan kulit sihat, gebu, bercahaya dan tidak dimakan usia. 
Kulit adalah organ yang terbesar yang kita miliki. Ini memelihara kelembapan dan sebagai medium untuk menyingkirkan toksin. Persekitaran lumrah kita seperti makanan segera, pencemaran udara, dan sinar UV secara langsung merosakkan kulit luaran kita, manakala pengambilan makanan yang tidak seimbang, merokok, dan serangan radikal bebas membuatkan sel tidak dapat menghasilkan kulit yang benar-benar sihat, putih bercahaya, timbul pula ancaman tua daripada usia, kulit kusam dan bermasalah daripada persekitaran dan pola diet yang tidak seimbang. Terutamanya kepada mereka yang terlalu sibuk untuk menjaga & memanjakan diri dengan rawatan kulit atau juga terlalu sibuk untuk menjaga diet, Tab EX adalah penyelesaian yang terbaik kerana ia bekerja dari dalam untuk memastikan sel badan sentiasa sihat.

Ternyata Tab EX adalah merupakan jawapan kepada penjagaan kulit menyeluruh, dan sebagai keperluan asas kepada mereka yang tidak mahu dimakan usia dan kepada mereka yang sentiasa mendambakan kulit cerah bersinar, halus dan bebas dari sebarang masalah.. 


Hanya yang terbaik untuk mu, diilhamkan khusus untuk mengembalikan keremajaan kulit serta menaikkan seri kecantikan yang lebih menyeluruh. Lebih berseri dan memukau, daripada biasa.. Tab EX, makanan tambahan yang mengandungi protein antioksidan yang terbaik dan dinobatkan sebagai ‘master-antioxidant” untuk kulit dan kesihatan seorang wanita. Selain mencerahkan dan memberikan glow, Tab EX mampu menghilangkan jerawat, parut, kedut, selulit, stretch marks, menghalang keguguran rambut, dan rawatan dalaman seorang wanita, selain dapat mengekalkan keremajaan selama-lamanya. Tab EX merawat kulit jauh dari lapisan dalaman kulit, yang mana tidak dapat ditembusi oleh krim dan losen kecantikan ini. 

Antara faedah Tab EX:
* Mencerahkan & meratakan warna kulit secara keseluruhan
* Mencerahkan &  mengurangkan parut
* Mengurangkan & menghalang jeragat
* Menghilangkan & membasmi jerawat degil
* Menambahkan keanjalan kulit & anti penuaan
* Mengurangkan & Menghilangkan selulit, orange peel skin 
* Mengecilkan pori pori kulit
* Menjadikan kulit lebih bercahaya & kelihatan segar
* Melembabkan & menghaluskan kulit
* Merangsang pertumbuhan rambut & menguatkan kuku
* Menghalang pembentukan toksin dalam badan dan organ
* Mengurangkan kedut dan menegangkan kulit
* Melindungi kulit dari UVA & UVB
* Memperbaiki struktur dan keadaan kulit bermasalah
* Mengoptimumkan kesihatan secara menyeluruh
* Anti Stress dan Anti Depression

Jika dahulu, berhabis ribuan ringgit demi cantik dan menawan pun belum tentu memberi pulangan yang diingini. Kini tidak perlu berbelanja besar untuk cantik, tidak perlu dihiris oleh pisau surgery atau dicucuk perit oleh jarum kecantikan. Cukup dengan TAB EX yang semestinya lebih kos effektif untuk tampil muda, cantik, glowing dan menawan, tidak perlu lagi makeup tebal, tidak perlu lagi berhabis untuk segala krim dan tonik, serta pelbagai makan tambahan yg sebenarnya tidak diperlukan tubuh..

Penemuan terbaru untuk kecantikan kulit yang menyeluruh, tablet TAB EX with enriched glutathione telah memeranjatkan ramai pengguna dengan tahap keberkesanannya, bukan sahaja dalam mencerahkan dan pemulihan tona kulit, malah dalam mengekalkan keremajaan dan kecantikan.

Semua fakta ini membuktikan bahawa TAB EX bukanhanya bertindak sebagai ejen kecantikan, malah bertindak sebagai ejen-ejen untuk kesihatan yang optimum dan kesejahteraan dan kesihatan yang berpanjangan. Beberapa selebriti Hollywood dan tempatan juga selama ini, mengambil tablet kecantikan TAB EX untuk mengekalkan kecantikan mereka – namun rahsia mereka telah diketahui sekarang. Dengan pengambilan rutin tablet ini, anda juga boleh mencapai tahap kecantikan kulit seperti mereka tanpa perlu berbelanja banyak.

Berkenaan Protein Tab EX yang unik
Glutathione adalah merupakan sebatian organik semulajadi yang ditemui dalam sel-sel tubuh kita. Ia diperlukan oleh tubuh dan kulit kita kerana bertindak sebagai ejen anti-oksidan dan imuniti yang berkekalan serta menjaga tubuh terhadap beberapa penyakit. Berbeza dengan produk lain, protein Tab EX direka dan dipatenkan dengan rekaan molekul protein yang halus supaya diserap badan dengan pantas, bagi memberikan kesan yang pantas dan optimum.

No comments: